Bestellen

1. Welke bestelmogelijkheden heeft WSM Kerstpakketten?
U kunt via onze website een vrijblijvende offerte aanvragen. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een passende offerte. Nadat wij de offerte ondertekend retour hebben ontvangen is uw bestelling definitief. Ook kunt u telefonisch een offerte aanvragen of per e-mail een aanvraag doen. Daarnaast kunt u, op afspraak, een bezoek brengen aan onze showroom.

2. Geldt er een minimale bestelhoeveelheid?
Ja, al vanaf 10 gelijke stuks kunnen wij u van dienst zijn. Bij sommige pakketten kan dit aantal afwijken. Hierover zullen wij u dan zo spoedig mogelijk informeren.

3. Kan ik ook als particulier een kerstgeschenk bestellen?
Nee, het is alleen mogelijk om als onderneming een kerstgeschenk te bestellen.  

4. Wat is de uiterste besteldatum van mijn kerstpakketten?
Tot 04 december 2020 is het mogelijk standaard kerstpakketten te bestellen. Na deze datum kunt u telefonisch contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Wilt u liever een geschenk zelf samenstellen? Neem dan voor 30 november 2020 contact met ons op. Wij adviseren u zo vroeg mogelijk te bestellen zodat alle kerstgeschenken nog beschikbaar zijn. 

5. Geldt een offerte meteen als bestelling?
Nee, indien gewenst sturen wij u een vrijblijvende offerte. Pas wanneer deze ondertekend retour wordt gezonden aan WSM Kerstpakketten geldt dit als een definitieve bestelling.

6. Ik heb online een offerte aangevraagd, hoe weet ik of deze offerte-aanvraag goed is aangekomen?
Na het plaatsen van uw offerte-aanvraag ontvangt u van ons een E-mail met daarin de bevestiging van deze aanvraag. Wanneer u geen e-mail ontvangt of u twijfelt of de offerte-aanvraag goed is aangekomen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice, telefoonnummer +31 (0)10 229 39 28.

7. Is het mogelijk om één bepaald artikel uit een kerstpakket ‘los’ te bestellen?
Ja, dit is mogelijk. Neemt u contact op met onze klantenservice, telefoonnummer +31 (0)10 229 39 28 om te bekijken welke mogelijkheden er zijn.

8. Hoe weet ik of een kerstgeschenk uitverkocht is?
Alle kerstpakketten/geschenken in onze webshop zijn momenteel voorradig. Orders worden verwerkt op basis van binnenkomst. Indien een kerstpakket/geschenk toch uitverkocht is wordt dit bij het betreffende kerstpakket op onze site vermeld of wordt het kerstpakket van onze website verwijderd.

9. Is het zelf samenstellen van mijn kerstpakket mogelijk?
Ja, vanaf 40 pakketten is het mogelijk een kerstpakket zelf samen te stellen, geheel naar uw wens en budget.

10. Is het mogelijk om bijvoorbeeld een kaartje/brief van de directie toe te voegen aan de kerstpakketten?
Jazeker. Om uw kerstpakketten nog persoonlijker te maken kunt u dit, tegen een meerprijs van €0,50 per pakket, toevoegen.

11. Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, is dit mogelijk?
Nee, nadat u de offerte ondertekend retour gestuurd heeft is de bestelling definitief. Het is dan niet meer mogelijk uw bestelling te annuleren.  

12. Kan ik nog iets wijzigen in mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van de tijd die er zit tussen het doorgeven van de wijziging en de afleverdatum. Indien u iets wilt wijzigen dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met één van onze medewerkers. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om aan uw wensen te voldoen. 

© 2013 - 2020 WSM Kerstpakketten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel