Bezorgen

1. Wanneer krijg ik mijn kerstgeschenken geleverd?
Bij uw offerte-aanvraag kunt u de gewenste leverdatum opgeven. Wij houden hier met de planning van onze orders rekening mee. U hoort zo spoedig mogelijk van ons de definitieve afleverdatum. Wij leveren niet op zaterdag en zondag. Verder kunnen wij geen exacte aflevertijd aangeven. Wel kunt u vooraf aangeven dat u uw order vóór 11 uur geleverd wilt krijgen, dit tegen een meerprijs van €20,- excl. BTW. Wij adviseren u de kerstgeschenken minimaal één dag eerder te laten leveren dan dat u ze wilt uitreiken, dit in verband met eventueel overmacht als weer en verkeer.

2. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Door de stijgende transportkosten bekijken we per order wat de beste en voordeligste optie is. Dit zullen we eerst met u overleggen. Levering in het buitenland is ook mogelijk, hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

3. Hoe krijg ik mijn kerstpakketten aangeleverd?
Aflevering vindt plaats op euroformaat pallets. Hiervoor berekenen wij geen statiegeld. De kerstpakketten zijn netjes ingepakt in de bijbehorende dozen zoals vermeld bij aankoop.

4. Is huis-aan-huis levering mogelijk?
Ja dit is mogelijk. U kunt uw kerstgeschenken rechtstreeks bij uw relaties of personeel laten bezorgen door ons. De kosten hiervoor bedragen €7,50 excl. BTW per afleveradres.

5. Wat is de uiterste leverdatum van kerstpakketten?
De  uiterste leverdatum is 21 december 2023. Indien dit niet meer mogelijk is zullen wij u hier bij het plaatsen van uw bestelling meteen over informeren.

6. Ik wil de afleverdatum wijzigen, is dit mogelijk?
Indien u de offerte ondertekend retour gestuurd heeft is de bestelling in principe definitief en kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht. Het hangt van de tijd tussen de wijziging en de afleverdatum af of de afleverdatum nog gewijzigd kan worden. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken of we de wijziging nog door kunnen voeren.

7. Ik wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?
Indien u de offerte ondertekend retour gestuurd heeft is de bestelling in principe definitief en kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht. Het hangt van de tijd tussen de wijziging en de afleverdatum af of het afleveradres nog gewijzigd kan worden. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken of we de wijziging nog door kunnen voeren.

8. Is het mogelijk mijn kerstgeschenken zelf af te halen?
Ja, dit is uitsluitend mogelijk op afspraak. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.

9. Kan ik kiezen voor meerdere afleveradressen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven bij uw offerte-aanvraag of tijdens het contact met één van onze medewerkers.

10. Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?
Uw bestelling zal op werkdagen worden geleverd tussen 08:00u en 18:00u. Het is daarnaast mogelijk om vooraf een voorkeurstijd of dagdeel aan te geven. U betaalt dan per afleveradres €20,- excl. btw extra. 

© 2013 - 2024 WSM Kerstpakketten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel